štvrtok 30. apríla 2015

Love yourself first!

Ahojte:) dnes tu je zase článok so zmesou mojich myšlienok, snáď to trochu zmení váš pohľad na seba (ak ho máte negatívny)...
Základom šťastia a spokojnosti s vašim výzorom je uvedomiť si, že so sebou v podstate žijete celý život a čo by to bol za život keby ho strávite nenávidením sa? Pamätajte si, ak chcete aby vás mali ostatní radi, musíte mať najprv radi vy sami seba.

Za posledný cca pol rok sa toho dosť zmenilo, ja som sa začala viac usmievať a užívať si život. Kedysi som bývala dosť depresívny človek, myslela som si o sebe, aká som tučná a nemala som sa rada (klasický problém, ktorý trápi väčšinu dnešnej tínedžerskej populácie), ale veci sa dali do poriadku. Vlastne ani neviem ako sa mi to podarilo... zrazu je môj mobil plný mojich selfies a začala som sa na fotkách aj viac usmievať. Dokonca som už aj celkom spokojná s mojou postavou, samozrejme chcem ju ešte trochu vylepšiť, ale už to nie je také to, že by som sa postavila pred zrkadlo a pomyslela som si "fuj aká som tučná". Myslím si, že nepotrebujem mať 45 kg a byť kosť a koža, aby som mala perfektnú postavu (veď aj o Beyonce si myslia všetci, že je sexy a pritom je plnších tvarov:D).
Každá ľudská bytosť je krásna a niečim výnimočná a niekedy nás krásnymi robia práve naše nedostatky.
Týmto ukončujem tento článok, napadlo mi, že by bolo fajn sem niečo napísať aj na túto tému. Majte sa radi, myslite pozitívne a usmievajte sa, bye:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára